Aktualnie znajdujesz się na: Strona głównaOfertaAEROBIK & FITNESSĆwiczenia dla dorosłych

AEROBIK & FITNESS

Ćwiczenia dla dorosłych

1331112977_phoca_thumb_l_13.jpg

Ćwiczenia fizyczne - to dobre samopoczucie, zgrabna sylwetka, większa sprawność fizyczna.
Rekraacyjne ćwiczenia to zdrowie! Regularne ćwiczenia fitness zwiększają odporność naszego organizmu, dotleniają go, co skutkuje opóźnieniem procesu starzenia.

Regularny trening kardio usprawnia pracę całego organizmu. Wzmacnia serce, reguluje ciśnienie krwi, zmniejsza poziom złego cholesterolu, uelastycznia żyły, zapobiega cukrzycy.

Ćwiczenia aerobowe pozytywnie wpływają nie tylko na zdrowie fizyczne ale również psychiczne funkcjonowanie człowieka.Uwalniają od stresu, zmniejszają napięcie zapobiegają depresji, poprawiają nastrój. Usprawniają również. pracę umysłu. Naukowcy odkryli, że 30 minut ćwiczeń aerobowych dziennie poprawia koncentrację, pamięć i umiejętność rozwiązywania problemów. Nie bez znaczenia jest również wpływ treningu na figurę i kondycję organizmu. Ćwiczenia zwiększają pojemność płuc, spalają tkankę tłuszczową, przyspieszają metabolizm. 
Według amerykańskiego stowarzyszenia American Heart Association, żeby zachować zdrowie i sprawność fizyczną potrzebujemy 30 minut treningu kardio o umiarkowanej intensywności 5 razy w tygodniu lub 30 minut ćwiczeń o dużej intensywności 3 razy w tygodniu. 

Treningi odbywają się w:www.csw.net.pl/1033/gimnastyka-dla-doroslych

 
 
Data publikacji: 2012-03-07 10:36:17
powrót